Sunday, April 3, 2011

saya dan makanan.......

syarat2 penyertaan....


1. mestilah kena fOllow blog saya (wt syarat je nih...ahah)

2. sila buat entry tajuk "saya dan makanan......." dan bubuh la gambar u all dengan makanan yang paling u all rasa boleh membuatkan org lain terliur.... citer sikit pasal gambar tu...

3. Jangan lupa yer... Letak banner Contest Saya dan Makanan dalam entry anda dan pada sidebar blog anda. Link kan banner ke entry contest ini.

4. Tag minimum 3 orang


5. Pastu sila coment dan tinggalkan link anda pada ruangan coment di bawah ini...nanti saya tengok yer...

6. Makanan yang paling enak dan sedap di mata nOrmi akan dikira sebagai pemenang.....
(ok x????hehehe)
Gambar ni diambil masa celebrate birthday Nadd & adik, Miera :) Terliur tak ? HEHE, sangat sedap okay char kuew teow ni :p

Tag :

tarikh akhir penyertaan : 24 APRIL 2011



Wish me luck :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...