Sunday, April 24, 2011

Jom Join Give Away Aimi !

Jom join !
http://ashimia2611.blogspot.com/2011/04/jom-join-give-away-aimi.html

adiah adiahnya ;

pertama --> top up rm30 & masuk dalam bloglist

ke 2 & 3 --> rm10 & review blog berserta komen dr cikPuan Blog ^^

ke 4 --> selendang , ( kalo dpt dekat laki , sila sila bg dekat mak , makcik or kakak or adik korg ke )..

ke 5 & ke 6 --> top up rm3 :p

ke 7 & ke 8 --> percuma header & masuk dalam bloglist saya okay ? ^^

ke 9 & ke 10 --> masuk bloglist saya tapi tak dapat header ;p

ke 11 & ke 12 --> blog review beserta komen dr saya :)

ke 13 & ke 14 --> blog review sahaja , oukay ? ^^

**entry pilihan cikPuan blog Aimi --> top up rm20** ( ni undi dicabut oleh saya sendiri )


update :: yang tak berjaya mndapat tempat 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 & 14 , jangan risau , nanti saya jadi follower korg eaa , & komen banyak banyak okay ? tanda penghargaan sebab join ^^

syarat syarat nak join GA ni :

-buat entry tajuk : Jom Join Give Away Aimi !
- letak banner di atas dlm entry korg
- letak dekat side bar jugak.. kalo takde , kira terbatal dgn sendiri okay ?
- follow blog saya sebab senang korg nak tgk update , tp taknk follow , tak kisah ^^
- tag 2 rakan yg ade blog ^^
- tarikh tutup 30 APRIL 2011
- last one : letak link url entry korg dekat komen saya okay , jangan letak dekat SB.


TAG : Mr IQ & MamaChia

Wish me luck :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...